понеділок, 1 вересня 2014 р.

1 хвилина для заробітку на життя.



Сидячи в шкіряних кріслах  своїх іноземних автомобілів або комфортних офісів, ми іноді й не здогадуємося як багато чого ми можемо навчитися у людей, яких ми навіть не вважаємо собі рівнею. Ми дивимося на них зверхньо, іноді просто не помічаємо, пробігаючи у своїх справах.
  А між тим, їх досвід і знання могли б принести нам користь, навіть в наших модних офісах та презентаціях.
  Ось, наприклад, американська історія, яку я прочитав, про чистильника взуття, який знає, що у нього є  декілька секунд, щоб продати свою послугу людині яка проходить повз нього.    Своє завдання він формулює так - "треба спочатку встановити контакт, щоб людина подивилася на тебе, очі в очі, а потім поставити одне єдине питання, яке його зупинить".
"Ну коли вже займетесь своїм взуттям" - питання для нечупари.
"Відмінні черевики, вже пора додати їм блиску" - фраза для чепуруна й егоїста.
  Цей вуличний продавець намагається для кожного знайти свою фразу.
 А ви, у своїй щоденній роботі, так само підстроюєтеся під кожного клієнта? 
Ще у мене є історія про простого хлопця з села, який продає овочі в наметі, біля метро. Я у нього кілька років купував  овочі додому. Купував тому, що було зручно та й по дорозі. І ще він ніколи не клав поганого, гнилого, побитого.
 Одного разу, поки його помічник бігав розмінювати велику купюру, я шість хвилин  просто стояв поруч і дивився, як він працює. І розкрив секрет його продаж. Хлопець майстерно вивчив одне дійство - коли покупець вже закінчував покупки, він з приголомшливою театральністю питав "Що ще ?!". Всього два слова, але як це було зроблено!
 Треба було бачити цей запитальний погляд, це щире "Ви точно нічого не забули ?!" в очах! І поки я стояв, чекав решту, кожен другий покупець, який вже більше нічого, начебто, не планував купувати, робив ще  замовлення.
50% -на конверсія, збільшення середнього чеку - чи не це ми рік від року ставимо собі в бізнес-плани ?! ;)
Скажіть, а які уроки ви отримали з найпростіших життєвих ситуацій?